Poniżej przedstawiamy kilka odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Czy dane z mojej karty kredytowej są bezpieczne?

Wykorzystujemy najbezpieczniejsze mechanizmy ochrony przekazywania danych o karcie kredytowej, jakie są w tej chwili dostępne. Stosowanym protokołem jest SSL. Naszym partnerem w realizacji płatności kartami kredytowymi i płatności on-line jest firma Dotpay.

Czy cena wyświetlana przy danym towarze obejmuje koszt dostawy?
Nie. Cena wyświetlana obok towaru określa jego wartość. Koszty dostawy zostaną uwzględnione oddzielnie na rachunku.

Czas realizacji
Czas realizacji + czas dostawy = czas otrzymania zamówienia przez klienta.

Czas oczekiwania na zamówienie:
Na czas, po jakim paczka trafi do Państwa rąk składa się czas, którego my potrzebujemy na jej skompletowanie i wysłanie i czas, który jest potrzebny Poczcie lub kurierowi na dostarczenie przesyłki.
czas kompletowania paczki + czas dostawy = termin otrzymania przesyłki
Towary w naszym sklepie różnią się od siebie pod względem tego, jak szybko jesteśmy w stanie przygotować je do wysłania - większość wysyłamy w ciągu 24 godzin (liczą się dni robocze), w niektórych przypadkach potrzebujemy na to więcej czasu.

Dostępność towaru
Na bieżąco aktualizujemy informacje o dostępności towarów znajdujących się w naszym sklepie. Niestety dochodzi czasem do sytuacji kiedy pomimo widocznej dostępności danego towaru nie możemy się wywiązać z podjętego zobowiązania. Jeśli dojdzie do takiej sytuacji, poinformujemy Państwa o tym mailem lub telefonicznie.

Czas dostawy
Czas od wysłania paczki ze sklepu do chwili jej doręczenia.
Czas dostawy zależy od wybranej formy doręczenia. Jeżeli wypełniając zamówienie, zdecydują się Państwo na dostawę pocztą, prawdopodobnie potrwa ona 2-4 dni robocze.

Dane osobowe
Co to znaczy, że wyrażam zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych firmy Caro-Net?
Jest to formuła informująca, że dane osobowe umieszczone w bazie danych firmy Caro-Net są przetwarzane wyłącznie dla potrzeb firmy Caro-Net związanych z realizacją zamówienia i nie będą udostępniane innym podmiotom.

Faktury i rachunki
Do każdej przesyłki dołączamy paragon fiskalny, a na życzenie klienta wystawiamy Fakturę VAT.
Faktura obejmuje wszystkie towary znajdujące się w przesyłce plus ewentualne koszt przesyłki.

Karty kredytowe
Jakie karty kredytowe akceptujecie przy dokonywaniu płatności?
Akceptujemy płatności kartami kredytowymi obsługiwanymi przez firmę Dotpay: Visa Classic/Gold, MasterCard, American Express, JCB, PolCard, PBK Styl, EuroCard, Diners Club.
Dlaczego nie mogę zapłacić kartą edc/Maestro, Visa Electron, Polcard BIS?
Nie akceptujemy płatności niektórymi kartami Visa Electron oraz edc/Maestro, Polcard BIS. Aby przyjąć zlecenie obciążenia konta właściciela jednej z tych kart kredytowych, karta musi zostać odczytana przez elektroniczny czytnik ustawiony w punkcie sprzedaży. O tym czy dana karta Visa Elektron może być używana przy płaceniu w internecie decyduje bank-wystawca karty. Dla kart Visa Elektron polecamy autoryzacje w systemie on-line.
Kiedy ściągana jest należność z karty kredytowej?
W chwili obecnej obciążenie karty kredytowej następuje w momencie wysłania do nas zamówienia. Karta jest obciążona na kwotę równą wartości towarów w paczce i kosztom dostawy.

Kontakt
Jak się z nami skontaktować?
Wszystkie uwagi, pytania, propozycje, skargi i pochwały prosimy kierować do:
Caro-Net, ul. Bytomska 133, 41-940 Piekary Śląskie,

biuro@caro-net.pl,

+48 518 190 241,

+48 537267 452 


Koszty dostawy
Jaki jest koszt dostarczenia przesyłki?
Koszty dostarczenia przesyłki zależą od tego, gdzie dostarczamy przesyłkę oraz od tego, jaki sposób zapłaty został wybrany dla danej przesyłki. W Polsce przesyłkę możemy wysłać pocztową paczką priorytetową oraz kurierem.
Czy koszty przesyłki obciążają mnie czy Państwa firmę?
Kosztami przesyłki obciążany jest zamawiający.
Czy koszt dostawy zależy od wagi przesyłki?
Nie. Jest zryczałtowany.
Czy koszt przesyłki pocztą lub kurierem liczony jest od każdego towaru czy od całości przesyłki?
Koszt przesyłki na terenie Polski nie zależy od wielkości, zawartości i wagi przesyłki. Ustalona jest wartość dostawy całości zamówienia. Jeśli wartość zamówienia przekroczy 300 zł dostawa jest realizowana na koszt sklepu.

Liczba zamówionych towarów
Czy zamawiana liczba sztuk danego towaru jest ograniczona?
Nie.

Odbiór osobisty
Czy można odebrać zamówienie osobiście w biurze?
Przykro nam ale to niemożliwe, lecz prowadzimy sprzedaż stacjonarną i po wcześniejszym kontakcie z nami można dokonać zakupu w naszym sklepie stacjonarnym wg cen obowiązujących w naszym punkcie.

Płatność
Jakie są możliwe sposoby płatności?
Akceptujemy płatności kartami kredytowymi obsługiwanymi przez firmę Dotpay (Visa Classic/Gold, MasterCard, American Express, JCB, PolCard, PBK Styl, EuroCard, Diners Club), przelewami bankowymi i za zaliczeniem pocztowym.
Czy można u Was dokonać zamówienia za zaliczeniem pocztowym (nie za pomocą karty kredytowej) pod inny adres niż adres zamawiającego?
Nie. Taka usługa jest dostępna tylko dla klientów płacących kartami kredytowymi lub przelewami.
Co to znaczy "płacę z Inteligo"?
Jeśli masz Konto Inteligo w banku PKO Bank Polski, możesz zapłacić za zakupy z konta Inteligo. Inteligo umożliwia Ci dokonanie przelewu drogą elektroniczną.

Potwierdzanie zamówienia
W chwili obecnej nie ma konieczności potwierdzania zamówień. Może zdarzyć się sytuacja, że pracownik sklepu zadzwoni do Ciebie w celu wyjaśnienia szczegółów zamówienia lub sprawdzenia jego autentyczności.

Prezent
Czy można złożone przeze mnie zamówienie wysłać jako prezent?
Jeśli płacisz kartą kredytową lub przelewem, możesz zrobić komuś prezent wysyłając zamówienie na jego adres. W tym celu na stronie z danymi osobowymi należy zaznaczyć odpowiednie pole i wpisać adres do wysyłki.

Rezygnacja z zamówienia
Czy można zwrócić zamówione towary?
Z towaru zakupionego w naszym sklepie możesz zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jednak tylko wtedy, gdy produkt nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony a opakowanie jest nienaruszone. Zwrócony towar należy zaopatrzyć w otrzymany wraz z nim rachunek lub paragon fiskalny. Więcej informacji na ten temat znajduje się w zakładce "Zwroty i Reklamacje"

Uszkodzony towar
Jak postępować jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?
Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją. Jeżeli się zdarzy, że po otrzymaniu towaru wykryjesz w nim jakieś wady techniczne lub że został on uszkodzony mechanicznie podczas dostawy, odeślij go z powrotem jak najszybciej na adres naszego sklepu zwykłą pocztą. Dołącz otrzymany wraz z przesyłką rachunek lub paragon fiskalny z opisem reklamacji. Wymienimy produkt na pełnowartościowy. Jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania produktu), zaoferujemy do wyboru inne, dostępne w naszym sklepie produkty lub zwrócimy pieniądze.
Adres, gdzie należy odesłać reklamację:
Caro-Net
ul. Bytomska 133
41-940 Piekary Śląskie
Polska

VAT
Czy w ceny wliczony jest podatek VAT?
Tak, ceny zawierają podatek VAT.
Czy przy wysyłkach zagranicznych płaci się VAT?
Obecnie nie ma możliwości zwrotu tego podatku (lub pomniejszania ceny) przy sprzedaży i wysyłce zagranicznej.

Czy po złożeniu zamówienia możliwa jest jego zmiana?
Na prośbę klienta przekazaną telefonicznie możemy dokonać zmian w złożonym zamówieniu - oczywiście jeśli zamówienie nie zostało już przez nas zrealizowane i wysłane. Nie jest to możliwe przy zamówieniach płatnych kartą kredytową, przy których dokonywana była autoryzacja on-line, jeśli zmiany powodują zmianę kwoty do zapłaty. Nie mamy możliwości zmiany sumy, na którą dokonywana była autoryzacja, nie przechowujemy, a nawet nie poznajemy numeru karty kredytowej (klient wpisuje dane karty bezpośrednio na serwerze firmy Dotpay), co uniemożliwia dokonywanie jakichkolwiek zmian w zamówieniu.